.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تحت پوشش بودن 5 هزار زن سرپرست خانوار مازندران در بهزیستی

معاون امور بانوان اداره کل بهزیستی مازندران گفت: پنج هزار و 96 زن سرپرست خانوار استان تحت پوشش این نهاد هستند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، فاطمه پورفاطمی در جلسه کارگروه بانوان و خانواده مازندران در استانداری اظهار داشت: امسال سه میلیارد و 102 میلیون تومان اعتبار جهت زنان سرپرست خانوار هزینه می شود.

وی با اشاره به پرداخت 100 درصدی شهریه دانشجویان تحت پوشش بهزیستی استان افزود: متاسفانه مازندران مرکزی برای تحت پوشش قرار دادن و مراقبت از زنان آسیب دیده ندارد و در صورت نیاز این قشر از زنان برای بازتوانی باید به استانهای دیگر منتقل شوند.

پورفاطمی تعداد زنان تحت پوشش معاونت توانبخشی استان را 99 هزار و 573 نفر اعلام کرد و گفت: این تعداد 37 درصد از کل جامعه تحت پوشش این معاونت را در برخواهند گرفت.

پورفاطمی اعتبار در نظر گرفته شده برای معاونت توانبخشی بهزیستی استان را نیز دو میلیارد و 700 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: از این مقدار یک میلیارد تومان برای زنان تحت پوشش هزینه خواهد شد.

وی ایجاد اشتغال، تحصیل فرزندان و بیمه را از جمله برنامه های بهزیستی استان برای تحت پوشش قرار دادن زنان سرپرست خانوار عنوان کرد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران نیز در این جلسه از برگزاری همایش ورزش و خانواده به مناسبت هفته زن در استان خبر داد.

زهرا شرف الدین افزود: با همکاری اداره کل امور بانوان و تربیت بدنی همایش ورزش در سلامت خانواده به جهت ترغیب زنان و استفاده از ظرفیت های شهرستان ها برگزار می شود.

وی همچنین با اشاره به بهره برداری از پارک ویژه بانوان همزمان با هفته زن امسال در تنکابن خاطر نشان کرد: بزرگترین گلخانه پرورش گل و گیاه زینتی بانوان کارآفرین این شهرستان نیز به زودی افتتاح می شود.

شرف الدین با بیان اینکه کتابخانه تخصصی زنان و خانواده در کانون فرهنگی اجتماعی بانوان استان افتتاح می شود گفت: عملیات اجرایی پارک ویژه بانوان هفته زن در نکاء آغاز خواهد شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران همچنین با انتقاد از روش معرفی زنان برتر به نسل سومی ها گفت: الگوها و حقوق خانواده ها با روش های نوین باید معرفی شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.031 seconds.